Hämta barnvagn

Hej fredag!

I dag vaknade jag vid tio så jag är pigg som en mört. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ringa till babyproffsen för att meddela att vi kommer i eftermiddag och hämtar våran vagn och skötväska, man skulle nämligen göra det så de kunde förbereda och plocka upp vagnen ur kartong. Jag är helt extas i dag såå jag har väntat på denna vagn, det känns bra att den kom fem veckor tidigare men jag har endå väntat i 10 veckor så det är tillräckligt länge ;p.

Får se om det blir något annat kul inhandlat något brukar ju alltid bli.

Efter vi varit i Örebro så ska vi ev åka hem till Daniels mamma och hälsa på ett tag och efter det så blir det nog bara tvmys, i alla fall för min del.

Ha en fin fredag! /B


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..Det är något speciellt att åka och hämta hem vagnen och tillbehören :) Hoppas att du kommer bli lika nöjd som när du beställde den :) Vad för vagn blir det? Söt bild på godingen..kram kram

2012-08-24 @ 12:30:40
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0