Hej hej tisdag 21 augusti

Hej!

I dag har jag inte gjort mycket mer än vardagligheter. Har nyss läst några gravid tidningar och druckit lite te finns en heldel intressant att lösa i dem faktiskt. Nu sitter jag och väntar på att halv åtta hos mig ska börja.

Igår var jag som ni vet hos barnmorskan för att kolla att allt står rätt till med bebis och allt såg så fint ut :).

På föräldragruppen pratade vi om förlossning och så fick vi se en film om det, det kändes bra att få lite fakta om det.

Nej nu börjar strax halv åtta hos mig så ha en fin kväll! /B


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Men då är det ju inte alls så länge kvar, det smäller bara till så har ni eran bebis hos er:) Jag tycker sista tiden gick rätt snabbt ändå, hoppas den gör det för dig med och att du får må bra :) Kram

2012-08-21 @ 22:27:11
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0