Ingen föräldragrupp

Hej!

Vi har ett underbart väder i dag som jag tänkte gå ut och njuta utav.

Från klockan två till tre så stressade jag typ ihjäl mig för jag hade massa att fixa plus mig själv för att sen vid tre va vid barnmorskan för föräldragrupp vid tre. När jag väl är där typ fem i så var det bara jag, satt och väntade till tio över och tänkte hela tiden; jaha blir det bara jag idag. Så jag går och knackar på dörren ( tio över ) för att se om det blir någon föräldragrupp idag, igen öppnar, men jag ser en kvinna så jag går fram och frågar henne och hon säger att det är i morgon, jag har tagit fel på dag!! Jag tycker synd om mig själv och går hem igen men ser det positiva att jag har fått en liten promenad.

Nu har jag pratat med Emma i telefon och vi bestämde att vi skulle ta en glass så det ska vi göra nu!

Hejsvejs! /B


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Aj då! Men det är aldrig fel med promenad :-)

2012-08-14 @ 17:07:42
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0