Långdag

Det känns som om det har varit en långdag i dag så jag kryper ner i sängen med min lilla Diesel och sover en stund innan jag blir väckt av att min älskling kommer hem från jobbet. ( eller rättare sagt diesel väcker mig med sitt skall ).

I morgon blir det föräldragrupp och om jag finner ork så tänkte jag rensa lägenheten på onödigt skit för det behövs verkligen. Jag mår seriöst dåligt av att veta att skåpen är fulla med skit så det behövs göras, om inte i morgon så snarast!!!

Hoppas ni har haft en bra dag, nu släcker jag lampan. God natt!!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilken söt bild :)

2012-08-21 @ 17:09:54
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0