Längtar efter hösten lite smått..

Satt och kollade på bygglov förut och när det var reklam så sappade jag över till ettan där visades Allsång på Skansen för sista gången för i år/sommar. Det är lite sorgligt att sommaren snart är slut det är bara två veckor kvar på sommarmånaderna sedan går vi in i september och höstmånaderna. Även om det inte har varit den bästa sommaren pga vädret så gillar jag endå sommaren för då är det ljust på kvällen/natten så en sen kvällspromenad är så mysigt. Men eftersom sommaren endå har varit som den varit så har jag börjat längta lite smått till hösten. Hösten är såå vacker med alla löven som färgas, alla gosiga koftor som man kan köpa, att tända massa ljus och krypa ner under en filt i soffan med en kopp te med sin älskade låter väldigt lockande tycker jag. Och längtan efter hösten i år är ju så klart extrastor eftersom vi ska få träffa vårat lilla höstbarn.

/B

(en bild på början av hösten förra året)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0