Nyss

Kom nyss in från en väldigt blöt promenad med Diesel, regnet bara öser ner inte kul.

Nu har jag i alla fall fått av mig alla blöta kläder och ligger nerbäddad i sängen. Ligger och tänker på hur det egentligen ska bli att ta hand om ett barn och en hund själv när Daniel är och jobbar, jag tvekar på om det verkligen går. Diesel får ju värsta rycken och börjar skälla rakt ut så fort han hör något när han och jag ska sova och Daniel är på jobbet, aldrig när vi alla tre ska sova. Jag antar att han ligger och väntar på att husse ska komma hem. Men att han ska hålla på som han gör när våran bebis kommer, det kommer inte att funka. Jag hoppas innerligt att han slutar för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Nu lämnar jag dagens bekymmer och sover lite är väldigt trött! God natt 

/B

Avslutar med en bild från ikväll när jag åt kvällsmat. Ignorera de fula ostbitarna haha !!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Tack så mycket :D
Pyjamasen är från Nameit :)

2012-09-02 @ 19:41:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0