Promenad till mormor och morfar med Diesel

Var som ni vet på föräldragruppen förut och den här gången så var det roligare än sist. Det var en till tjej så vi var i alla fall tre, i dag pratade vi om amning och så fick vi se en film om det ganska så intressant faktiskt, nästa vecka tror jag vi skulle prata om förlossning det blir nog ännu mer intressant.

Efter föräldragruppen så gick jag hem till Diesel och tog med honom på en lång promenad till mormor och morfar, är väl 4-5km dit men i denna värme som vi haft i dag så kändes det typ dubbelt så långt ;p. Det har varit riktigt härligt ute hela dagen, så skönt med lite sol och värme äntligen så jag klagar inte!

Nu kom jag hem från Ica för typ en timme sedan, var där och handlade med mormor och morfar eftersom de endå skulle dit så köpte lite smått och gott.

Kvällen avslutas med filmen på sexan och en god hallon/jordgubbs smoothie.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0