Städat ur skåp

Hej!

I dag har jag städat ut lite i endel skåp här hemma men finns fortfarande många kvar. Det fanns en heldel att slänga, bar ner det mesta till källarförådet och passade på att gå igenom det mesta där och jag konstaterade att jag nästan vill slänga allt som är där nere så när jag har tid och ork så ska jag be min snälla mormor och morfar att följa med mig till soptippen och slänga all skit så jag blir av med det.

Man mår så mycket bättre av att göra sig av med saker som man inte behöver, man får in ny energi i lägenheten om ni förstår vad jag menar.

Jag har inte bara städat i dag, jag har även hunnit med en glass i det fina vädret med Emma, Adam och lilla Diesel det var gott!

Nu sitter jag och kollar på sommar med Ernst får se vad jag ska hitta på efter det.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0