Tankar..

Vad mycket man hinner fundera över när man får spendera eftermiddagarna/kvällarna själv. Jag vet inte om det alltid är något positivt, inte för min del. För så fort jag börjar tänka på något så får jag det alltid till något negativt i slutändan som jag sedan går och oroar mig för.

Jag måste helt enkelt sluta tänka för mycket konstigt och tänka lite positivt, eller har jag fel? Jag tror inte det, men att få lite bättre självkänsla skulle ju inte skada..

Aja, efter denna dag som har varit så är jag trött. Det tar på krafterna att vara gravid, även om man inte gör så mycket. Så nu blir det att sova och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet.

Puss och God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0