Tisdag 13 augusti

Var med Emma och söta lilla Adam förut, vi gick till bowlingen och fikade lite. På vägen hem så gick vi förbi biblioteket och hämtade ut en bok till Adam som han skulle få och så gick vi in på Ica en snabbis med.

Nu är jag hemma och gör inte mycket, kom nyss in från en liten promenad med Diesel vi väntar på att Wallander filé en på fyran ska börja. Daniel jobbar kväll denna vecka så vi får spendera kvällarna själva jag och Diesel men om man ska se något positivt i att va själv så är det att jag får bestämma vad som ska visas på tv :), och inte är det sport kan jag lova ;p.

Påtal om något annat. Det här med att vara gravid är verkligen något helt fantastiskt och jag är verkligen så himla tacksam för att jag verkligen kan bli med barn och jag njuter till fullo varje dag. Men sen finns det saker som är mindre kul i allt det underbara och det är alla kilon som man lägger på sig, jag vet att bebisen mår bra att man går upp och allt det där och jag vet att man tappar de flesta kilon efter graviditeten men det är verkligen jobbigt att se kilo efter kilo som man går upp. Jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv förut... Jag antar att det bara är att gilla läget och ta tag i min vikt efter att vårat lilla mirakel tittat ut för nu finns det inget att göra. Men jag kan också säga det att de här extra kilona är såååå himla värt det, jag skulle aldrig i hela mitt liv byta bort att inte vara gravid.

Nej nu ska jag kolla lite tv och tänka på något annat. Pusshej /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0