Tisdagsmorgon

God morgon!

Har varit ute på den dagliga morgonrundan med Diesel och har precis fått i mig lite frukost.

Sitter nu och kollar runt lite på internet med Nyhetsmorgon i bakgrunden.

I dag var det ganska så ruggigt ute det kan inte varit många grader, det märks att Hösten är på väg! Vilket glädjer mig för då börjar första mötet med våran skatt närma sig :).

I dag hade jag tänk att jag skulle ta tag i att städa lägenheten och vika in all tvätt som tvättades igår, får se hur mycket jag orkar!

Ha en fin tisdag! /B


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tack fina du!! :) Kram

2012-08-28 @ 15:50:54
URL: http://www.frookensara.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Ja det är ju en helt fantastisk upplevelse att vara gravid, tycker så synd om dom som aldrig får uppleva det ;/ Fy. Kram!!

2012-08-28 @ 16:03:55
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0