Väntar på Hanna

Hej! Hoppas allt är bra med er! Har nyss fått i mig lite mat, Daniel fixa maten i dag så det blev pizza haha ja men det är ju faktiskt gott ibland. Sitter nu och väntar på min fina vän Hanna som ska komma och umgås med mig. I går gick jag in i en ny graviditetsvecka v30 (29+1 idag) veckorna bara svischar förbi, nu är det inte långt kvar. Det börjar faktiskt att märkas, jag blir större och större, man känner varenda liten rörelse i magen, jag får springa på roa oftare och jag tor faktiskt att jag är hungrigare än förut. Det är en obeskrivlig känsla att veta att man bär på sitt barn, det är så svårt att fatta att jag snart, om bara några veckor kommer att få träffa vårat lilla mirakel - det är så spännande! Bjuder på en magbild ( dock från v29, ny kommer en annan dag ) Puss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0