12-12-12

I dag har jag och Levi fikat med Louise och Lexie på bowlingen, det var trevligt. Efter vi fikat så gick jag och Levi förbi ica en sväng och handlade lite till morgondagens måltid då jag har tänkt att göra janssons, men det blev även lite annat med.

I morgon har jag tänkt ta tag i städningen här hemma för det ser ut som tredje världskriget här nu igen. Så jag hoppas att jag får lite sömn i natt så jag orkar det. Tänkte även flyttpaka lite med men får se vad jag hinner med och orkar.

Jag ser fram i mot att flytta mer och mer nu, i början var jag lite skeptisk men nu börjar det kännas riktigt bra så jag hoppas att det blir det med. Sen är ju det här med att packa ner och upp allting mindre kul ;).

Nu har Levi somnat efter att han har fått lite mat i magen så jag tänkte med sova. God natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0