Badat

Levi och jag tog ett bad tillsammans i badkaret förut och de var så mysigt. Det är så roligt att han verkligen uppskattar och gillar att bada, han ligger där och ler och sprattlar med fötterna min lilla sötfis.

Det där med att jag skulle försöka få någon slags ordning i flyttkaoset sket sig. Ska försöka hinna det tills i morgon innan min kära vän Hanna kommer på besök! Det ska bli såå kul att träffa henne, hon bor och pluggar ju i Polen så det är inte alltför ofta som vi ses så det ser jag fram i mot.

Har även varit till Ica och handlat inför nyårsmiddagen och lite annat smått och gott, skönt att ha de gjort så man slipper att slåss med alla pensionärer på typ i morgon eller lördag!

Nu väntar sängen! God natt! /B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sienna älskar också att bada! Och att bada ihop är såååå mysigt! Molly lever, men inte hos oss. Jag blev allergisk och vi var tvugna att ge bort henne. Det var snart fyra månader sedan, men hon är saknad varje dag.

2012-12-28 @ 18:40:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0