Barnmorskan och bvc

I dag har vi varit till barnmorskan på efterkontroll / eftersnack ;p. Vi pratade bla lite om hur jag upplevde förlossningen och så fick jag väga mig, kolla blodtryck och järnvärde. Skaffade också minipiller, här blir det inge mer barn på ett tag inte ;) hehe!!
Passade även på att väga och mäta Levi var typ tre veckor sen sist om jag mins rätt. Han väger numera 5,4kg och är 58cm lång så han är en stor liten kille min lilla pluttis.

I morgon ska Levi och jag umgås med Emma och Adam, en heldag ska vi ha. Kolla lite i leksaksaffären bla och äta på bowlingen (?). Vi är numera snart stammisar på leksaksaffären så ofta som vi har varit där på sista tiden.

/B


Kommentarer
Postat av: Thilde

Stora killen! :) har samma dress till Benjamin. Så fin

2012-12-17 @ 17:27:55
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0