Besök av Emma och Adam

I dag har jag och Levi haft besök av Emma och världens sötaste lilla gulladam. Vi fikade och bara umgicks, de var lika trevligt som vanligt!

Nu ligger Levi och sover och jag ska ta mig julknäckesmörgås med julskinka på, det är ju föör gott! Och kolla på Sveriges skönaste gårdar.

I dag har Levis vän äntligen tittat ut, en söt liten Hugo. Ett stort grattis till Jannika och David, jag är superglad för eran skull och önskar er all lycka till! Ni kommer bli världens bästa och finaste föräldrar åt eran lilla prins.

I morgon ska jag och Emma gå till killevippen med Levi och Adam, de ska bli kul. Har inte varit där ännu så det ska bli intressant, träffa lite mammor och deras barn, förhoppningsvis kanske man kan byta några ord med någon.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0