Dan före dopparedan

De visar grinchen på tv:n i dag igen så jag och Daniel sitter och kollar lite på den för igår såg jag inte så mycket.

Jag skrev ju om hur gnällig Levi var igår och han var verkligen övertrött. Han somna vid nio och när han vaknade för mat så trodde jag klockan var typ halv 3 ( min mobil låg på laddning i köket så visste inte vad klockan var) gick upp och böt blöja och la sen tillbax Levi i sängen så jag kunde göra mat åt honom. Han var jätteledsen och hungrig och det förstår jag när jag kommer ut i köket och kollar på klockan, den var halv 5 herregud vad länge han hade sovit, så länge har han aldrig sovit förut så han måste varit väldigt väldigt trött och hungrig med för den delen.

Nu sover han här i min famn min lilla kille, eller liten och liten för vet ni vad? I dag blir Levi två månader och de har varit de bästa och underbaraste månaderna i hela mitt liv. Du är de finaste i hela världen och jag älskar dig över allt annat på denna jord. Jag är så himla glad att du har kommit till världen, nu vet jag vad riktig lycka är!

Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite innan vi ska åka till Emma och Morten för julfirande.

Hur spenderar ni eran dag så här dan före julafton?

/B


Kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

I dagens lucka tävlar jag ut en fotografering där vinsten är 1 timmes fotografering & 5 högupplösta bilder detta i samarbete med idajosefin.com! Delta gärna :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-23.html#comment

2012-12-23 @ 20:42:51
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0