Elfte december

Här hemma har vi varit vakna sedan Daniel åkte till jobbet eller lite innan till och med ( 5 typ), men vi har vilat lite här i soffan och det gör Levi fortfarande. Han ligger så sööt här på min mage och sover och man kan inte annat än le när man ser på honom, i dag vaknade jag av att han låg och log och gjorde söta ljud - finns nog inget bättre sätt att vakna på, att det är mitt i natten eller tidig morgon och att man är trött och skulle vilja sova mer glömmer man ganska så snabbt då, min sötfis.

I dag har mina favorit killar namnsdag så ett stort grattis till min underbara pojkvän Daniel och till min lilla skrutt Levi som heter Daniel i andranamn.

Nu kommer snart Emma och Adam hit. Jag ska tvätta och Emma ska hjälpa mig ta hand om Levi.

( Diesel gillar amningskudden )
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0