???

Att du inte har funnits för mig under mina 21 levnadsår och nu helt plötsligt börjar visa intresse känns för mig helt fel. Jag kanske är dum och konstig som känner så, jag kanske borde va glad för att du äntligen börjar bry dig lite. Eller bryr du dig egentligen? Eller är det bara Levi du vill träffa? Jag har lite svårt för hur du tänker. Ska jag behöva få ett barn för att du ska höra av dig och villa träffas. Jag är faktiskt lite skeptisk!!

Så många blandade känslor på en och samma gång!

Hur skulle ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror att jag skulle ha tänkt precis som du, varför nu och inte förut?! Förstår att det är tufft för dig och att känslorna är blandade, men i slutändan är jag rätt säker på att du gör det val som känns rätt!

2012-12-20 @ 20:32:07
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tack fina du :) Och visst är tavlorna fina, perfekt till barnrummet!

Jag vet inte hur jag skulle göra om jag var i den sitsen. Skulle nog tänka i samma banor som du, att den här människan endast skulle vilja träffa mig för mitt barn, men samtidigt känner jag lite att livet är för kort för att inte ge varandra en till chans. Men jag vet inte,oavsett så hoppas jag att du kommer fram till ett beslut som känns rätt i ditt hjärta. Kram på dig!

2012-12-20 @ 21:05:09
URL: http://frookensara.blogg.se
Postat av: Emma

Usch så svårt! :( Det är ju helt sjukt att h*n börjar bry sig FÖRST NU? om dig och ditt barn och ditt liv?? Först NU? Jag finns här allefall, det kanske inte är nån "tröst", men så du vet<3 Kram<3

2012-12-20 @ 22:16:04
Postat av: Renata

Sov på saken och lita på magkänslan :)

2012-12-21 @ 21:32:53
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0