Fem år idag!!

Hej påer!

Sista dagen på året idag då och om dryga 12 timmar så är det ett nytt år med nya möjligheter. 2012 har varit ett bra och spännande år och jag bär med mig många fina minnen. Jag kommer aldrig att glömma 22 februari då jag tog ett positivt graviditet test. 10 april då vi fick se lilla Levi för första gången, full av bus i magen och sen dagen då han föddes 23 oktober. Att va gravid var verkligen en spännande och underbar upplevelse och jag längtar redan tills nästa gång även om det får dröja några år tills dess.

I dag har jag och min fina älskling varit tillsammans i fem år, fem underbara år! Jag ser fram i mot många,många fler år med massor av roliga saker och upplevelser. Du är mannen i mitt liv bättre pojkvän kan man inte önska sig, du är alltid rolig och glad och du lyser alltid upp min dag! Du är en sån fantastisk pappa till Levi och jag är såå glad för det. Jag älskar dig mest på denna jord ( och så klart Levi och lilla Diesel) du är världens bästa!

Denna finna bukett fick jag idag, överlycklig!

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis! :)

2013-01-02 @ 08:19:34
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Stort grattis till er! :D

2013-01-02 @ 22:57:11
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0