Femtonde december

I dag har jag hunnit med en massa känns det som. Jag har städat lite här hemma medans Daniel har tagit hand om Levi. Sen har jag lagat mat och tvättat.

Vi har även haft besök av familjen Qvist/Paulsen och de var lika trevligt som alltid. Emma och jag tog en promenad med diesel och det slog mig nu att det nästan är två månader sen sist som vi var själva ett tag även om det inte var länge.

I morgon är det söndag igen och då laddar jag upp för kommande vecka. På måndag ska jag till barnmorskan och BVC och så kommer även Bella hit. På tisdag kommer Josephine hit från min gymnasieklass, det ska bli kul var ju inte igår om man säger så. På onsdag ska jag till finnerödja för att fira min kusin som fyller år. På torsdag ska jag på åter träff av föräldrargruppen. På fredag och lördag vet jag inte riktigt ännu och på söndag ska vi på mini julafton hos Emma och Morten (?) och ha uppesitarkväll. Känns som det kommer va en fullspäckad vecka med andra ord.

Nu ska jag sova i morgon väntar en slappar dag! Gött ;)

God natt! /B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar att planera, så såna fullspäckade veckor är mina favoriter!

2012-12-16 @ 08:33:34
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Emma

Oj!! Du har visst fullt upp!! Jaa! Jag vill gärna att ni kommer den 23:e och har mini julafton! :)) ska vi ge våra klappar till ungar/varann då? :) kram!

2012-12-16 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0