Fjortonde december

Hej härliga fredag!

Var ute på en promenad med barnvagn och hund förut och de var inte det lättaste kan jag säga. Diesel ville gå kors och tvärs över vägen hela tiden så det var lite jobbigt, så hund med löpparlina och barnvagn är inget jag rekommenderar i alla fall inte med långt koppel i alla fall.

När jag loggade in på bloggappen så ser jag på blogg.se framsida att ett youtube klipp har uppmärksammas så jag kollade på det direkt. Det är en tjej som heter zara Larsson som har gjort en låt som heter uncover och hon är sjukt bra så det tycker jag att ni ska kolla upp och lyssna på.

Idag ska jag försöka få med Daniel till Ica maxi i Kumla för att storhandla lite, jag hoppas att han vill med. Kanske kan svänga förbi Hallsberg med och gå in på lindex en snabbis med, de skulle va kul :).

Ha en fin fredag!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0