Första advent

Jag vet inte riktigt vad det är med min lilla kille, han vill bara ha närhet hela tiden så jag får ingenting gjort här hemma, min mysunge! Vagnen vill han absolut inte ligga i men nu har jag lagt han i ett täcke och burrat in han i det och de verkar funka bra för nu har han sovit några timmar :).

Jag har hunnit med och bakat Rocky road blev inte lika goda som förra året men de berodde på blockchokladen, skulle nog ha tagit Marabou i stället men men.

I morgon ska jag försöka få upp granen om det finns tid till det.

I morgon ska min vän Jannika bli igångsatt och äntligen få träffa sin lilla prins så i morgon går tankarna lite extra till henne, jag hoppas att det kommer att gå bra!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0