Från 56 till 62

Levi ligger i sin vagn och sover och har gjort det sen Daniel åkte till jobbet. Han måste ha varit väldigt trött för han brukar numera vara vaken mesta delen av dagen och somna vid typ sju-åtta och sedan vakna vid halv två - halv tre. Han brukar mest ta powernaps under dagen, jag tror att det kommer att bli en lång och jobbig natt för min del, Levi kommer säker att vilja va vaken eftersom han sovit så mycket nu och sover än men men det gör inte så mycket för jag är numera ganska så utvilad eller så har jag vant mig med lite sömn.

Jag har plockat bort endel kläder i storlek 56 ur Levis låda och ersatt med kläder i storlek 62. Han var ju 58cm i dag när han mättes så det är inte så konstigt att kläderna börjar bli försmå (förkorta i alla fall).

I dag får det bli ett kvällsbad för Levi när han vaknar så han är ren och fin i morgon när han ska träffa kusin Adam och faster Emma ;p

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0