Heldag med Emma och våra pluttungar

Emma och Adam åkte nästan nyss hem, Levi slocknade efter att han fått i sig lite mat och ligger nu och sover. Vi har haft en heldag tillsammans och kollat lite i "alla" butiker här i "stan" haha! Hitta lite julklappar och presenter som jag ska slå in. Vi har även avnjutit en lunch på bowlingen, en kyckling/bacon sallad åt jag alltid lika gott!

I dag blir min prins åtta hela veckor, vart tar tiden vägen egentligen som jag så många gånger undrat. Jag hoppas inte bebistiden går allt för fort för det är så himla mysigt samtidigt som det är så kul att följa hur han växer och utvecklas.

Här kommer en bild från dagen på kusinerna, dock inte den bästa!

/B


Kommentarer
Postat av: Emma

Världens sötaste killar!!! <3

2012-12-18 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0