Hur tänker folk egentligen?

Vilket ruggigt snöoväder vi har idag det blåser som bara den och så fort vägarna har plogats så fylls de lika fort med snö igen.

Jag och Emma gick till killevippen i morse med Levi och Adam och de var kallt, hade det inte blåst så mycket så hade det varit okej. Väl framme så gick vi in, det var första gången jag var där så jag kollade mig omkring,och jag tror faktiskt Levi kan få många roliga lekstunder där. Vi var nog ensam där i en timme ungefär innan det kom en mamma med sina två barn. Men när de kom så var vi tvungna att gå för hennes barn hostade massor, hon sa att hon trodde det var något virus till kvinnan som jobbade där. Herregud säger jag bara, man tar väl inte sig ut i ett snöoväder med sina sjuka barn, hur tänker hon egentligen? Tänker hon inte på att de kan smitta andra barn. Både jag och Emma var livrädda för att Levi och Adam skulle bli smittade och bli sjuka så vi stack nästan på än gång när de kom. Kanske inte så snällt när hon hade med sig fika som hon ville bjuda oss på men mitt barns hälsa går först!!
Nu får det nog dröja ett tag innan vi sticker dit igen.

Nu ska jag mysa ner mig under min filt i soffan och kolla på one three hill senare ska jag försöka hitta ork till att flyttpacka.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0