Julen

Hej!

Vi har haft en helt underbar jul. Våran första julafton firade vi i söndags hemma hos Emma och Morten med Daniels familj, vi åt god julmat och öppnade massa julklappar. Levi fick kläder utav sin farmor, utav Emma med familj fick han med kläder, bokstäver LEVI som man sätter på dörren och en leksak. Vi fick muggar och te, film, alkohol,en soptunna utav Emma med familj. Utav Daniels mamma och Anders fick vi pengar och en fin låda att lägga te i. ( kan ha glömt något) vi tackar för alla fina julklappar och vi är jättenöjda!

Julafton nummer två firade vi på julafton hemma hos min mormor och morfar tillsammans med mina kusiner Amanda och jossan och deras pappa Veijo. Vi åt god julmat vid två, kollade på Kalle anka vid 3, eller jag såg väl lite på tomteverkstaden sen sket jag it ;p. Efter det kom tomten och dela ut julklappar. Efter all julklappsöppning så fikade vi och sedan spelade vi vårat juklappsspel. I julklappsspelet så vann jag 2 ljuslyktor 1 ljus 2 filmer 1 mjölkskummare och 1 skål, ganska så bra saker :p.

Vi fick endel julklappar på julafton nummer två med. Levi fick kläder och ett par jättesöta skor utav Veijo,Amanda och jossan. Utav mormor och morfar (gammelmorfar och gammelmormor) fick han med kläder och två gosdjur. Utav mig och Daniel fick Levi kläder, påslakan från färg och form, aktivitetsbläckfisk, skallra från pumpkin, klossar från pumpkin, leksaksmobil, bit leksak, pekbok. Jag och Daniel fick en resväska, dammsugarpåsar (som jag önskar mig) stekpanna från Jamie oliwer serien, varsit parfymkit från mormor och morfar. Jag fick en film och hudvårdskit av jossan, av Amanda fick jag en handkräm och hundvårdskit. Av Daniel fick jag ett spel ( vem i rummet) och en klocka även de hade jag önskat mig. Det blev en heldel (kan glömt något) och jag är mer än nöjd över alla våra julklappar som vi fått, ett stort tack till alla fina!

Det vart en bra första jul för Levi och han skötte sig bra, han var lugn och satt mest och kollade på allt som hände runt omkring. på slutet av båda kvällarna blev han lite övertrött men de är förståeligt.

Nu tar vi det lite lugnt i några dagar och laddar inför nyår. Då kommer Emma med familj hit och umgås och äter trerätters, de ska bli mycket kul, de ser jag fram i mot.

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt att hunden fick vara med på bilden! Jag saknar min katt Molly!

2012-12-27 @ 08:52:51
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0