Lucia/ packat

Var och kollade på luciatåget i centrum förut, min kusin jossan var med och var tärna och de var riktigt duktiga, de sjöng jättefint! Mormor lurade dit mig till fyra för hon hade fått för sig att de var då de skulle sjunga men det var inte förens vid fem så där fick vi stå i lite mer i en timme och frysa och gilla läget.

Nu på kvällsqvisten så har jag packat några lådor och jag hittade massa väskor som jag hade glömt bort att jag hade plus att jag hitta mitt minneskort till en mobil som jag hade för typ fyra år sedan som jag letat efter i flera år- lycka!! Finns massa bilder där från min sista semester med mamma och lillebror så de är värdefulla för mig. Nu måste jag bara hitta ett sätt att få dem till datorn så jag kan framkalla dem.

Nu ska jag i alla fall sova, i morgon väntar ett barnmorskebesök och ev BVC besök och så kommer Bella hit med, trevligt :)

/B


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh! Han är ju helt underbart söt.. Levi!!! :) <3 om du vill får du låna våran dator och framkalla bilderna, om du vill? :) hörs imorrn! Kram

2012-12-16 @ 23:23:21
Postat av: renatas.blogg.se

Men gulle vad STOR han börjar bli =)

Svar: Ja verkligen, tiden går alldeles för fort ;p vägde och mätte han i dag och han är redan 58cm lång och väger 5,4kg så han är min stora pluttis ;)
gabriella önnelind

2012-12-17 @ 12:06:59
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0