Närhet

I dag hade jag räknat med att få gjort en hel del. Levi brukar alltid sova flera timmar i sträck i sin vagn på dagarna så man får lite egentid och så jag hinner plocka lite här hemma. Men idag har han velat ha närhet hela dagen, så fort jag eller Daniel har lagt ner honom i vagnen när han har somnat i någon utav våra famnar så har vaknat på än gång, 15-20 min sov han kanske som mest i vagnen i dag om ens det.

Vid runt sju eller nått så sover Levi i alla fall i Daniels famn så jag kan få gör lite utav de jag hade tänkt göra i dag, så plockar lite i köket och tar fram lite julsaker. Adventljusstakarna och några tomtar åkte fram, i morgon så åker nog granen med fram. Det känns som om alla är så tidiga med att pynta i år så jag tänker va lika tidiga jag. Jag älskar julen, det är så mysigt!

Nu ska jag krypa ner och sova hos min fina familj, god natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0