Packat

Denna kväll har jag flyttpackat de 6 lådorna som Daniel hämtade från Ica häromdagen och jag kan säga så mycket som att det kommer att behövas hur många låder till som helst.

I en och en halv lådor så är det fotografier från när jag var liten i album. I två är det bara filmer och de andra två är det kläder som levi har att växa i och kläder som jag har vuxit ur som jag vill komma i igen. Så än så länge finns det massor kvar att packa.

Har även hunnit med att kolla på bonde söker fru, det får man ju inte missa. Jag blir så glad av att se på de när jag ser folk som är nykära och lyckliga. Ibland saknar jag att vara nykär allt var så mysigt och puttinuttigt även om jag har det bra nu med såklart men jag tror ni kanske förstår.

Nu vaknar Levi snart så jag ska ge honom mat och sen krypa ner i sängen och sova och vänta på att pappa D kommer hem.

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad härligt med flytt - även om packandet verkligen är slitigt!

2012-12-06 @ 13:49:55
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0