Pluttunge

Äntligen har Levi somnat om man får säga så. Han var så gnällig och kunde inte komma till ro, först trodde jag att han var med hungrig så gjorde lite mer mat men de var inte mycket han åt och då kolla jag blöjan men den var tom så jag antar att han bara var övertrött för när jag la ner han i vagnen och körde han fram och tillbaka lite så somnade han ganska så fort, lilla plutt. Nu sover han i alla fall och jag hoppas att han sover till halv 2- halv 3 som han brukar så jag kan få lite egentid och slå in lite julklappar innan jag tänkte gå och lägga mig.

I morgon ska min lilla familj till Emma, Morten och Adam och ha en mini julafton, Daniels mamma och småsyskon kommer med, det ser jag fram i mot jag tror det blir trevligt!

På kvällen så ska jag och min lilla familj ha mys och spela Bingolotto på uppersittarkvällen, jag hoppas såklart på storvinst ;)

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem, han har varit på rastpunkt och tagit några öl där och han skulle ta med hamburgare till mig, är jättehungrig!!

Ha en fin lördagskväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0