Sjunde december

Hejsan!

I dag har vi varit till "stan" haha centrum kanske rättare sagt och handlat lite på Ica. Vi har även tippat lite på olika hockey matcher, men varken jag eller Daniel fick in något utav våra tipp. Daniel köpte några öl på systemet och köpte med en cider som jag avnjöt, det var nästan ett år sedan sist jag drack alkohol så det smakade inte exakt likadant som jag mins men det kanske är för man är ovan eller vad man ska säga, ganska god var den i alla fall. Vi var även inne på leksaksstoppet och köpte en födelsedagspresent tilö Adam som jag kollat ut lite i smyg när jag varor där med Emma, jag hoppas att han kommer att gilla den.

Nu här i kväll så har vi kollat lite på hockey och även finalen av Xfaktor. Daniels vän Danne har även han gjort oss sällskap.

Nu blir det fix för att kunna gå och lägga sig. I morgon blir det 1års kalas firande.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0