Städ inför morgondagen

Hej!

I dag har jag försökt att städa lite men utan något direkt resultat, diskade lite och lagade sen i stället mat så nu finns det ny disk igen ;p.

Tänkte att jag ska försöka och ta tag i och städa snart igen det behövs verkligen om man säger så.

Kom nästan nyss hem från Ica, har handlat ingredienser till semifredon som jag ska försöka göra i morgon. Jag ser verkligen fram i mot morgondagen, jag har en liten bild i mitt huvud hur allt ska se ut, de blir säkert inte så men jag hoppas och tror i alla fall att de ska bli trevligt och att maten ska smaka bra.

I morgon har jag och Daniel varit tillsammans i fem år med. Jag hade aldrig kunnat tro att jag ett år senare skulle sitta med en liten bebis i min famn, som dessutom är våran. Det är sjukt vad mycket som har hänt 2012 och jag hoppas 2013 blir minst lika bra. Jag är så glad för allt som har påverkat mig positivt detta år och jag är obeskrivligt lycklig över våran lilla skatt som jag älskar enormt mycket!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0