Tionde december

Äntligen funkar bloggappen igen så nu kan jag uppdatera igen wiiee!

I lördags så var vi som sagt på 1 års kalas för Adam, det var trevligt och han verkade uppskatta våran present. På kvällen gick hela familjen till Kurt och jennie, Daniel skulle dit och va med Kurt och jag ville inte va själv hemma så jag (Levi och diesel) följde också med, det var okej!

I dag har Levi, Diesel och jag varit i Röfors hos Emma och Adam och umgåtts och de var lika trevligt som alltid!

I morgon kommer Emma och Adam hit och hjälper mig att ta hand om Levi så jag kan tvätta eftersom Daniel är på jobbet och det tar hundra år innan man får en bra tvättid som passar bra. Så det är tur jag har en sån snäll vän som ställer upp, de uppskattas verkligen!

I morgon blir Levi 7 veckor, alltså 7 VECKOR det är helt jävla sjukt vad fort det tiden går. Det kändes som nyss som vi åkte in till BB, men icke. Nu har våran lilla prins förgyllt våran vardag i snart två månader och jag kan inte tänka mig hur våra liv skulle se ut utan honom, vad gjorde vi innan lixom? Nu försvinner dagarna i ett nafs, att bara va hemma och ta hand om min lilla skatt är så himla underbart, jag önskar man kunde pausa tiden litegrann.

Nu diska lite flaskor innan Levi vaknar!

( Adams present)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0