Tjugonionde december

Har nyss tagit mig ett långt varmt och skönt skumbad efter en liten promenad med Diesel. I dag har vi bara slappat framför tv:n och kvällen blir nog desamma. Skulle ha gått i väg till Hanna idag men det passade inte riktigt tidsmässigt eftersom Levi somnar för natten vid 8-9 och jag helst vill va hemma om jag kan, det får helt enkelt bli nästa vecka istället.

Igår var jag och Levi i alla fall med Hanna en sväng, det är så kul att träffa henne och man uppskattar stunderna mer eftersom de inte blir lika ofta. Vi var till bowlingen och åt lite mat, tyvärr så kände jag inte vad det smakade eftersom jag är förkyld men i dag har jag där imot fått tillbax både smak och lukt så det är skönt det, hatar att äta nät man inte känner vad det smakar, de känns så meningslöst!

På kvällen igår kom Karro och umgicks med mig och Levi. Cirre och Daniel gick till Kurt och var där några timmar. De har ju varit i Mexico i två veckor och kom hem i tisdags så Karro berättade lite för mig om sin resa, de hade simmat med havssköldpaddor - cool de vill jag med !! Levi fick även av dem en liten försenad julklapp, en skjorta och ett par byxor. Min bortskämda lilla unge det där asså ;)

I morgon ska jag ta tag i och städa lägenheten inför nyår och fixa och ha mig, även handla till efterrätten som jag tänkt och servera. Hade tänkt göra nuetella semifredo, har aldrig ätit det men de verkar så gott. Någon som ätit det?

Vi ska även spela nyårsbingolotto eftersom vi inte spelade på uppersittarkvällen. Vi var så sent ute efter lotter att vi inte fick tag i några, vi fick istället se på en film men de gick ju bra det med.

Nu ska jag göra mig lite julte som jag fick av Emma i julklapp, drack de i går med då kände jag inget så tänkte ge de en värdig chans i dag ;)

Ha en fin kväll /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0