Trettonde december

Hej påer!

Idag är det ingen sommarvärme ute direkt, -22 var det vid halv åtta när jag pratade med mormor i telefon så i dag vill jag helst hålla mig inne.

Kollar lite på lyxfällan och Levi ligger ihopkurad som en liten köttbulle på min mage. Ska lägga ner honom i vagnen och hoppas på att han inte vaknar så jag kan städa lite.

Det hände något kusligt i morse när jag skulle ge Levi mat i sängen, lampan som jag brukar ha tänt vid matning släcktes. Jag tänkte att den var tvungen att laddas eftersom sladden inte var i lampan och jag använt den mkt på sista tiden men när jag provade att sätta på den igen så funka den som vanligt, snacka om att jag blev rädd när jag satt där i mörkret...

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, jag hatar när såna saker händer! De flesta i min släkt tror på andar och spöken, så det är lätt att komma att tänka på deras berättelser..

2012-12-13 @ 16:01:18
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Hanna

Sötis!

2012-12-13 @ 16:32:12
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2012-12-13 @ 16:47:06
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Klokare bestyr | Med liten i famnen ♥

SV: Anledningen till varför jag inte gått ned är dels för att jag ätit konstant de senaste veckorna och för att jag blev mkt stillasittande när vi var inlagda på sjukhuset! Fortfarande ganska låst hemma så rör inte på mig så mycket som jag borde. Hehe, samma här! Har lyckats vara utan cocacola och skräpmat i fyra dagar nu (låter kanske lite men för mig känns det som en evighet) och jag har riktig abstinens. Varit skitförbannad och haft sprängande huvudvärk, och då har jag ändå ätit choklad och druckit julmust!?

2012-12-13 @ 17:19:06
URL: http://klokarebestyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0