-,-

Nu har jag tagit på mig mitt mysiga nattlinne och raggsockor och krupit ner i sängen. Så nu är jag varm igen, förstår inte varför det jämt ska va så kallt hos oss, brrrr!

Har haft en trevlig eftermiddag/kväll hos Emma, blev Inge bebisgos då Adam sov typ hela tiden jag var där så de får de bli dubbelt av nästa gång ;).

Kollade nyss på filmen på sexan Terrytorin (eller hur det stavas) andra gången jag ser den och den är verkligen hur bra som helst, spännande från början till slut. Den rekommenderar jag starkt.

Nu har det åter igen blivit ett sånt där stort diskberg igen, det räcker att man är borta några timmar för att det ska tippa över. Så i morgon blir det att ta hand om det och även passa på att städa hela lägenheten. Jag säger bara - vad skulle ni killar göra utan oss tjejer? Antagligen svärma över av diskberg,tvättberg,sopor och annat skit. Tur ni har oss ;) men tur vi har er med hehe ;p.

Nu blir det sova så jag vaknar upp pigg och glad i morgon. God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0