Aaaaagh

Är det någon mer än jag som känner så här: att eran pojkvän/ flickvän har en massa trevliga kompisar men endel som man stör ihjäl sig på. Jag gillar de flesta utav min pojkväns kompisar men det finns en/flera som jag stör mig på att jag får damp. Jämt när Daniel är hos en viss person så kommer han allt hem mitt i natten och det är aldrig när han är någon annanstans, han håller kvar honom så länge han bara kan. När hans vän kommer hem till oss eller någon annan så vill han aldrig gå hem. Jag blir så irriterad, bara för han inte har någon familj längre så behöver han väl inte tränga sig på, som det känns som han gör! Jag får damp bara någon nämner hans namn. Aaaaagh!!!

Är det någon som känner som mig eller har upplevt detta. Jag gillart Inte.

( nu tänker ni att jag är stöd, men det är jag inte jag vill bara få ut min frustration över hur illa jag tycker endel beter sig, noll respekt enligt mig)


Kommentarer
Postat av: Jessica

mitt ex hade en hel bunt. men nu tycker jag alla är okej :)du känner som du gör och det är inget fel med det. det viktigaste kanske är att din kille borde prata om att när kompisen är hos er så kanske han inte ska stanna så sent. sen måste din kille kunna säga ifrån när han själv vill gå hem. :)

2012-01-30 @ 12:51:38
URL: http://jessica-ch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0