.

Nu har jag kollat på filmen " the perfect man" och den var verkligen bra, så jag mindes rätt! Verkligen en kärlekskomedi, det är en väldigt söt kille med som spelar Adam om man får säga det. Hilary Duff spelar huvudrollen som Holly. Jag gillar verkligen Hilary Duff, hon är en bra skådespelare!

Skriver lite kort vad filmen handlar om så lovar jag att ni kommer vilja se den om ni inte gjort det. Speciellt om ni gillar romantiska filmer med lite skratt i mellan åt.



Holly bor tillsammans med sin mamma och lillasyster Zoe. Varje gång hennes mamma avslutar ett dåligt kärleksförhållande så flyttar dom till en ny stad. Holly och hennes nya kompis beslutar sig därför att hitta på den perfekta mannen åt hennes mamma, vars mailbox snart är full av romantiska meddelanden. Men vad händer när mamma tycker det börjar bli dags för en träff i verkliga livet?

Ännu en gång, väldigt sevärd film!

Imorgon har vi äntligen tvättid, hade en förra veckan men den var det någon som tog, gick ner och satt en lapp, där jag bad om i fall de kunde avsluta men inget hände. Tror att det var någon av de asylsökande som nyss har flyttat in i området som tog min tid och de kan ju inte svenska så då kan de ju inte läsa heller men men hoppas jag får tvätta i morgon i alla fall. Eller rättare sagt Daniel får tvätta, det är alltid han som gör det, duktiga han!
Jag får väl ta tag i diskberget som står och växer i köket, Inge roligt men måste ju göras!

Nu ska jag krypa ner med mina två älsklingar och sova. God natt!

/B


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack så mycket! :)

2012-01-16 @ 11:29:19
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0