.

Har nu tillbringat ennu en fredagkväll helt i min ensamhet om man nu inte räknar med min lilla diesel. Varför har jag så himla tråkigt varje fredag + helg? Är det jag som är tråkig eller är det alla andra?

Har kollat på tv hela kvällen först the voice Sverige och sen Little miss sunshine. Varken the voice eller filmen var bra, det duger i alla fall inte åt att göra mig nöjd en fredag kväll, hade jag haft sällskap hade det varit en annan sak.

Förut på mina och Emmas tider då var varje dag en fredag kväll, alla dagar var roliga. Vi hittade på roliga saker hela tiden, ibland längtar jag faktiskt tillbaka dit..

En dag som denna hade jag helst av allt velat spendera med goda vänner och en god drink i handen, men nu när det är som det är så kan jag väl inte göra mycket annat än att krypa ner i min säng och vänta på att Daniel kommer hem och kolla på någon film som jag sett hundra gånger!

Hade lite sällskap på min och Diesels kvälls/natt runda av Sanna och hennes lilla söta valp Ozzy. Verkligen hur söt som helst, saknar när diesel var valp, han var så liten och puttinuttig, såå söt!

Nej nu en snabb dusch sen krypa ner i sängen! God natt! /B

Diesel som valp, bilder tagna av: Jessika Albertsson


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur kommer det sig att det är som det är? som du skrev.

2012-01-21 @ 11:00:31
URL: http://jessica-ch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0