Förskyld

Kom nyss hem från Emma,Morten och lille Adam. Har varit där ikväll och umgåtts, gjorde inte så mycket Emma och jag satt mest i köket och pratade om allt och inget och killarna satt i vardagsrummet och kollade på någon ishockey match som vanligt. Det var trevligt att träffa Emma som alltid men jag hade nog faktiskt helst av allt legat nerbäddad i min säng ( som jag gör just nu) och kollat på en film, är så förkyld. Det bara rinner och går inte att snyta ut ( intressant haha ) och jag orkade inte ta mig ner till affären för att köpa nässpray så jag får se hur denna natt blir, inte mycket sömn.

Ursäkta att jag skriver om mina äckliga problem men jag måste få ut min frustration över min näsborre.

Att jag kunde va så dum att jag gav mig ut på promenad/ spring tur i nästan inga kläder när det var kallt och blåste, dumma mig!

Nu sova och hoppas på sömn och en friskare och kryare dag utan en massa papper i näsan.

GOD NATT !!

(bild på Adam och daniel)


Kommentarer
Postat av: Jessica julimamma

Jag känner att jag också börjar bli förkyld. men de är nog min plutt här hemma som har smittat mig. Han har ju haft feber också. Hoppas du kryar på dig!

2012-01-15 @ 12:57:55
URL: http://jessica-ch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0