God mat med trevligt sällskap.

Har haft en trevlig kväll med Daniel, Karro, cirre och Kurt. Först blev det kinan för lite god mat, oxfilé i vitlök (bilden) blev det för min del, alltid lika gott!

Efter att ha avnjutit en trevlig måltid med mycket skratt och prat om det ena och det andra så blev nästa stopp på bowlingen. Var inte jättemycket folk där men endå helt okej!

Nu sitter vi hemma hos mig och Daniel, Karro och Cirre åkte precis hem så nu är det endast jag, Daniel och Kurt kvar. Hoppas på att få krypa ner i sängen snart och kolla på någon film.

Dagen har varit mycket trevlig och jag ser fram mot morgondagen då jag äntligen ska få träffa min fina vän Hanna, det blir trevligt.

Hoppas eran lördag har varit lika bra som min! /B


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [8 stycken vinnar varsin onepiece/mysdress hos mig!]

Sv Tack för att du tittat in hos mig och lämnat spår efter dej ;)

Jag blir supertaggad du jag ser och sett biggest loser. Deltagarna är grymma och peppar mig otroligt mkt utan deras vetskap...! :)

2012-01-22 @ 02:46:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0