Gud vad stolt jag är..

Jag är verkligen hur stolt som helst över mig själv. I dag har jag motionerat mer än vad jag har gjort på flera år mellan 7-8km, förr vissa är det en vardaglig sträcka motion men för mig som har legat på den lata sidan i säkert fem år så är det hur mycket som helst och jag kan inte annat än att känna mig stolt !! Har några gånger det senaste året gått en 5km's runda i skogen men det är väl typ 8ggr och sen även en 3km's runda kanske 20-25ggr men det är det enda jag gått på flera åt utöver diesel promenader som oftast är 1-2 km som högst.

Kom nyss ut från duschen har varit ute och kollat hur långt jag orkade springa i sträck och jag ska säga er att det var inte många meter så jag fick varva mellan att gå och springa, min kondition är verkligen inte på topp men det ska jag som sagt ta tag i nu!
Vårruset nästa, tagga tagga!!

Nu lite välförtjänt sömn, god natt!!

/B


Kommentarer
Postat av: Miss Emmelie

Well done, walking is the best way according to me, strenghtens the body and is soothing to the soul.

2012-01-12 @ 08:53:35
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0