Hanna på besök!

Vaknade inte förens tolv idag, inte roligt att sova bort dagen sådär. Men gick inte och la mig heller förens vid halv fyra så det är ju förståeligt.
Idag ska jag umgås med Hanna, hon kommer till mig runt tre, det blir trevligt senast vi sågs var ju i December förra året. Det låter allt för längesen när man skriver så där december förra året,så vi har nog mycket att prata om.

Nu är jag helt återställd från min förkylning så i morgon återtar jag mina långpromenader och allt var det är, ska bli skönt!

Nu äta något! Ha en fin söndag. /B


Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Tack :) hoppas du får en bra dag!

2012-01-22 @ 16:32:37
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Kul du antar utmaningen.



Jag vill att Du mailar mig följande:

Ditt Namn

Hur många kilo ska du ner (till midsommar)

Din Bloggadress (om du har någon)



Jag har ändrat så jag vill ha rapportering en gång i veckan (fredagar). Så vi kör igång på fredag den 27:e Januari. Jag kommer påminna i bloggen varje torsdag om att ni ska skicka in er viktminskning.



NU KÖR VI!

2012-01-22 @ 19:53:21
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0