Heldag med Emma och Adam !!

Har haft en heldag med Emma och Adam i dag. Åkte in till Marieberg vid 11 och stannade först till på baby proffsen och kollade lite till Adam. Asså Gud vad mycket saker det finns till bebisar, jag längtat tills jag får gå där och handla massa söta saker :).
Nästa stopp blev IKEA och där inhandlades en ny toasits, dock inte den vackraste. - Daniels kommentar när jag monterat upp den var: fan vad ful, det ser ju ut som en handikapps toalett nu, haha! ( fast han ville ha en vit och jag en i trä, men det var tydligen fel modell eller nått)
Sista stoppet vid Marieberg blev gallerian, där blev det besök med Emma i ammningsrummet i typ en timma och så blev det en fika på the coffe.

På vägen hem svängde vi förbi Ica och handlade lite, Emma köpte ingredienser till kalops som hon bjöd mig på, så himla gott! Kommer inte ihåg när jag åt de sist så det uppskattades mycket.

Sedan vid sextiden så kom Emmas kompis Petra upp med sin lila son Jack som är en dag yngre än Adam, vi fikade och pratade ,det var trevllgt!

Nu är jag hemma och ligger nerbäddad i sängen, hoppas på mycket sömn i natt!

God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0