Hemskt!!!!!

Kollade som sagt på andra avsnittet av the voice Sverige förut och jag tyckte det var lika bra som igår om man bortser från pinsamma Carola som sagt. Tyckte dock att det var synd att det inte var en del som gick vidare, som jag tyckte var värda det men men.

Var ute på en långpromenad förut, satte på mig mina joggingskor och stoppade i mina hörlurar i öronen och gick runt i nyhammaren och oxagen. Gud vad jag saknar att gå där, det är så mysigt på något sätt! Saknar att bo där, kanske blir i framtiden om jag hittar något fint hus där den dagen det är dax för det!

Men på tal om något helt annat...

I dag har det gått ett år sedan min fin vän / moster gick bort i den där jävla cancern om man får uttrycka sig så? Jag gör det i alla fall. Det är så himla hemskt allting, hur fort livet kan vända. Jag visste att anki var sjuk, men jag förstod nog aldrig hur illa det var, jag ville nog inte inse det. Jag trodde verkligen att hon skulle klara av cancern och överleva. Men tyvärr så var han där uppe (om han nu finns, jag vet inte.) inte tillräckligt "snäll" eller vad man ska säga han tyckte väl att det var lika bra att ta någon från en släckt som redan var drabbad istället för någon som inte var det.
I dag har jag lärt mig att leva med att varken Anki eller min mamma kommer tillbaka men det gör inte att jag inte tänker på dem. Jag ska säga er att det går inte en enda dag då jag inte tänker på Anki och min mamma och till och med fäller några tårar då och då men jag är stark och ger aldrig upp hur svårt det än är.

Jag har alltid varit känslig men efter att min mamma gick bort så har jag blivit extremt känslig att det till och med är jobbigt ibland. Kollar jag tex på tv och jag ser ett litet barn krama sin mamma så kan jag börja gråta för att jag önskar att det vore jag. Ser jag ett program där det föds ett barn så kan jag börja gråta för att jag blir så glad för deras skull men önskar att det vore jag som fick en familj. Ser jag någon vinna massa pengar och de börja gråta då gör jag med. Jag det finns massor jag gråter till i alla fall får tårar av, listan kan göras lång!

Jag är glad för alla mina nära och kära som jag har kvar i mitt liv och jag hoppas jag får behålla alla en lång tid framöver!



Nu ska jag krama diesel och sova, Daniel är hos Kurt och ska kolla på hockey som börjar 02.00 va visst JV och Sverige skulle spela,fråga mig inte mot vilka haha jag är inte så insatt..

God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0