Kvällsmys!

Nu har jag äntligen fått bort alla julsakerna, Gud vilken tid det tog men nu ser det ut som "vanligt" igen, skönt!

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än att städa, laga mat och städa och där i mellan rastat lilla Diesel.
Men nu har jag placerat röven i soffan efter en cykeltur till Ica, där jag inhandlat lite godis till kvällen. I dag är det ju premiär för gladiatorerna och det får man ju inte missa. Kollade jämt på de när jag var liten så jag hoppas att det är lika bra som då.

Så som ni kanske förstår så blir det en lugn och skön hemmakväll, bara jag och Diesel.
Daniel är ute med några kompisar och jag gissar på att det kommer dröja länge, länge innan han kommer hem. Men det kan vara skönt med lite egentid ibland, jag uppskattat det i alla fall.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer
Postat av: Jessica julimamma

Skönt att läsa ett blogginlägg som oxå bara handlar om vardagen o inte är så avancerat :D hihi kolla gärna in min blogg :)

2012-01-07 @ 19:09:41
URL: http://jessica-ch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0