Livet!

Har tillbringat en heldel tid framför tv:n i dag känner jag, har kollat på 90210 som är mitt nya favoritprogram men även Sveriges mästerkock och halv åtta hos mig, tre mycket bra program om ni frågar mig. Blev inte mycket till städning idag så då jag inte har något inplanterat i morgon så får det bli att ta tag i det då.

Har haft en heldel tankar angående framtiden i dag. Har tänkte mycket på vad jag vill göra med mitt liv och så. Har redan fått en tjugoårskris eller något liknande att jag inte ska hinna med allt jag vill göra, dagarna, veckorna, månaderna går ju så himla fort. Jag fyller Lixom 21 år om ett halv år, jag tyckte nyss jag fyllde 10,16,18 ja åren går allt för fort.

Eftersom jag längre inte har någon familj, mamma, pappa, bror så är en Familj det som är viktigast för mig i mitt liv. Jag har inte längre några större krav på livet så som att resa jorden runt, och lära mig massa språk eller ha det bästa jobbet, med bästa lönen.Det enda jag vill är att ha ett jobb som jag trivs med, jag behöver inte tjäna en förmögenhet så länge jag trivs och klarar mig i vardagen + lite till. Ha en familj med Daniel, ett hem som man kan känna sig trygg i och framför allt lycklig! Det är det enda jag vill ha ut av livet, allt utöver det är ett stort +.

- lev dagen som om det vore den sista, spara inte på orden jag älskar dig, säg det till dem som du verkligen älskar, livet kan ta en sån otrolig vändning, snabbare än du kan ana, tro mig jag vet!

Så om jag får bestämma så vill jag att mitt liv ska se ut ungefär så här, från och med var jag är idag.

- hitta ett jobb som jag trivs med, och få fast tjänst!
- ta mitt jävla körkort som jag har hållit på med hundra år
- köpa en bil, Volvo
- bli gravid
- åka på weekend till Paris
- bli världens bästa mamma
- åka på familjesemester
- köpa och flytta till hus
- gifta mig

Ungefär så vill jag att det ska bli!
Ett tryggt och bra liv, tillsammans med min älskade Daniel, lilla Diesel och ett eller två framtida barn!

Bild på mig i Paris, och en på mig och Daniel!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt det där kommer hända Bella, det är du värd!

2012-01-26 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0