Måndag!

Hej!

Är fortfarande sjuk, men det känns som om det blir bättre och bättre hela tiden så det är skönt.
I dag är det jag som har varit duktig och tvättat, Daniel var till gymmet så det fick bli jag som gjorde det. Har även varit duktig och diskat bort det stora diskberget som var.

Kollade nyss på idrottsgalan, var faktiskt ganska så bra, hästhopparen Rolf- Göran Bengtsson tog hem Järringpriset, det var han faktiskt värd!

I morgon ska jag umgås med Emma och Adam hela dagen, en riktig heldag! Vi ska till Marieberg och kolla lite och sen hem till Emma och laga mat och bara umgås, kommer bli trevligt!

Nu ska jag ta upp tvätten och sen sova. God natt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0