När man inte har något att göra

Jag har verkligen inget annat vettigt för mig!

Vad heter du: Gabriella
Ålder: 20
Vad gör du: Inget, ligger i soffan.
Vad längtar du till: Att Daniel ska komma hem!
Vad händer i helgen: I morgon ska jag troligen över till Sanna och Jocke, sedan blire bowlingen!
Senaste hånglet: Älskling
Hände nåt mer: haha ;)
Vad har du på dig: Leggins och skjorta
Favoritöl: Ingen, dricker inte öl
Vad blir du glad av: Att umgås med min Daniel och mina vänner, även pengar och shopping gör mig glad ;)
Vad blir du ledsen av: när jag tänker på min mamma som jag saknar.
Vad ska du göra idag: Fortsätta med det jag gör nu, inget. Dagen är ju typ slut
Favoritsnabbmatställe: Hellas i Örebro, älskar grekisk mat
Vilken låt lyssnar du på nu: Inget, enda ljudet jag hör är de som kommer från tv:n och klockan som tickar
Vad dansar du till: jag dansar inte, det ska i så fall jävligt mycket till om jag ska det
Vem saknar du: Min mamma och lillebror
Bästa Hang-outen: haha här där jag bor måste nog va bowlingen
Nått någon inte vet om dig: Jag har världens sämsta självförtroende och jag är livrädd för att dö
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Jag vill va Rik! Haha


HUR
Svarar du i telefonen: Hallå
Gör du när du är kär i fel person: Inget, för är inte det
Tycker du om gul-bil-leken: Nej såå ute!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har inga kontanter, använder bara mitt kontokort
Mycket är klockan: 23.10
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning..använder inte msn men antagligen för många
Spenderar du en regnig dag bäst: Nerbädda under ett varmt och mysigt täcke med en bra film och mina två älsklingar

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Daniels mamma: Lite fika i morgon hos emma firar annelie typ kl halv två vi hämtar upp
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Svärmor
Pussade dig senast? Min fästman
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen, vad jag känner just nu haha
Saknar du mest just nu? Hur jag såg ut för 3-4 år, just i denna stund.
Ska du träffa imorgon? Kanske Sanna och hennes fästman Jocke och säkert massa andra
Sov du med senast? Älskling
Festade du med senast? Har inte druckit sen nyår ( duktiga jag) så alla som var där på festen
Vem fick du senast sms av? Sanna

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, och jag har även "ägt" en
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, long time ago.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej



Bjuder även på en bild på mig, från den tiden man var lite snyggare och smalare men väldigt mycket fjortis, men jag gillart!!


Kommentarer
Postat av: kalle

Allt bra med dig? :)

2012-01-28 @ 00:42:34
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0